ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Febrer, 2018

Notícies publicades en Febrer, 2018
  • Dijous, 22

Conferència de Felipe de Almeida La Porta

Dijous que ve, dia 1 de març tindrà lloc la conferència "Insights into physical and chemical properties of crystalline materials from a correlation between diverse computational and experimental strategies" impartida per Dr. Felipe de Almeida La Porta.

La conferència se celebrarà a les 12:00 hores en la biblioteca de Química Física. Fase II de Ciències.

• Dimarts, 20

Convocatòria personal col·laborador sènior I-PI 16-18

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per la qual s'ofereix per a cobrir amb contracte temporal una plaça de personal col·laborador sènior per al projecte "Innovative photoelectrochemical cells for solar hydrogen production" de l'Institut Universitari d'Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 5 de març de 2018

• Dimarts, 6
  • Màster interuniversitari en Electroquímica. Ciència i Tecnologia

Conferència de Micheál D. Scanlon

Dijous que ve, dia 8 de febrer tindrà lloc la conferència "Electrocatalysis, Electrolysis and Photoelectrochemistry at Electrified Soft Interfícies" impartida per Dr. Micheál D. Scanlon.

La conferència se celebrarà a les 16:00 hores en la biblioteca de Química Física. Fase II de Ciències.

• Dijous, 1
  • Grup especialitzat d'electroquímica

Convocatòria III Premi "Antonio Aldaz"

El Grup d'Electroquímica (GE) de la Reial Societat Espanyola de Química convoca el III Premi "ANTONIO ALDAZ" a la millor Tesi Doctoral en l'àmbit de l'Electroquímica patrocinat pel Grup. El premi va dirigit a investigadors que hagen defensat la seua Tesi Doctoral durant l'any 2016.

La dotació del premi serà de 500 €, el corresponent diploma acreditatiu i la inscripció a la reunió del Grup.

Bases Sol·licitud

• Grup especialitzat d'electroquímica

Premis Grup d'Electroquímica

Les modalitats dels Premis del Grup d'Electroquímica 2018 són:

Premi "Investigación Científica" del Grup d'Electroquímica (dotat amb 4000 €). Premi a la millor investigació (bàsica i/o aplicada) en Electroquímica desenvolupada en els últims quatre anys (període comprès entre 1 de gener de 2014 i 31 de desembre de 2017).

Premi "Jóvenes Investigadores" del Grup d'Electroquímica (dotat amb 2000 €). Premi al millor investigador, en qualsevol camp de l'Electroquímica, menor de 35 anys a data 31 de desembre de 2017.

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464