ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Maig, 2016

Notícies publicades en Maig, 2016
  • Dilluns, 30

Conferència de Katrin F. Domke

Dijous que ve, dia 2 de juny tindrà lloc la conferència "Elucidating electrochemical energy conversion processes with advanced Raman spectroscopies" impartida per Dra. Katrin F. Domke.

La conferència se celebrarà a les 12:00 hores en la biblioteca de Química Física. Fase II.

• Dilluns, 23

Conferència de Sam Neale i Christopher Foster

Avui dilluns tindran lloc les conferències de  "A 2D landscape: Exploring 2D-Dichalcogenides towards the Hydrogen Evolution and Oxygen Reduction Reactions" impartida per Mr. Sam Neale i "Screen-Printed Electrodes Fabrication through to Applications" impartida per Dr. Christopher Foster.

Les conferències se celebraran a les 16:00 hores a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències. Fase II.

Defensa de Tesi Doctoral

Es comunica que l'acte de defensa de la tesi doctoral de Carlos Busó Rogero, el títol de la qual és "Oxidación de etanol y ácido fórmico en nanocristales de platino: electrocatálisis y reactividad superficial" serà el dia divendres 27 de maig de 2016 a les 11:00 en Saló d'actes de la Politècnica IV.

• Divendres, 20

Convocatòria personal col·laborador junior I-PI 33-16

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per la qual s'ofereix per a cobrir amb contracte temporal una plaça de personal col·laborador junior per al projecte: "Desarrollo de nuevos materiales catalíticos para la valorización electroquímica de CO2" de l'Institut Universitari d'Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 31 de maig de 2016

• Dijous, 12
  • Premi Juan Feliu

Premi Internacional de Recerca al Professor Juan M. Feliu

El professor Juan Feliu ha sigut guardonat amb el premi "Xarres N. Reilley" que impulsa la "Society for Electroanalytical Chemistry" dels EUA. El premi es va establir en reconeixement a un dels químics analítics més prestigiosos del segle XX i va ser lliurat per primera vegada l'any 1984 a un científic tan prestigiós com Allen Bard. En l'adreça (http://electroanalytical.org/awards.html) es pot trobar més informació sobre la naturalesa del premi i de l'elenc d'investigadors que han sigut guardonats amb aquest premi des de l'any 1984 fins a l'actualitat. Crec que l'Institut ha d'estar molt orgullós que un dels seus membres haja sigut guardonat amb aquest reconeixement. El premi li ha sigut lliurat l'any 2017 en la reunió anual de la "PITTCON" s'ha realitzat a Chicago durant el mes de març.

• Dimarts, 10

Convocatòria I-PAS-14/16

Convocatòria de la Universistat D’Alacant per la qual es convoca procés de preselecció per a cobrir, amb contracte temporal, una plaça de Tècnic Superior per a col·laborar en el projecte “Estudis avançats sobre la reacció de reducció d’oxigen” de L’Institut Universitari D’Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 20 de maig de 2016.

• Divendres, 6

Convocatòria personal col·laborador junior I-PI 30-16

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per la qual s'ofereix per a cobrir, amb contracte temporal, una plaça de personal col·laborador junior per a col·laborar en les tasques investigadores del grup d'investigació "Electroquímica de superfícies" de l'Institut Universitari d'Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 17 de maig de 2016.