ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Juliol, 2016

Notícies publicades en Juliol, 2016
  • Divendres, 22

Convocatòria personal col·laborador junior I-PI 47-16

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per la qual s'ofereix per a cobrir amb contracte temporal una plaça de personal col·laborador junior per al projecte: "Estudios avanzados sobre la reacción de reducción de oxígeno" de l'Institut Universitari d'Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 2 d'agost de 2016

• Aldaz

Acte d'homenatge al Professor Antonio Aldaz

Dimecres passat 20 de juliol es va celebrar en el saló d'actes de l'Aulari II l'acte d'homenatge al desaparegut Professor Antonio Aldaz, membre i fundador de l'Institut Universitari d'Electroquímica de la Universitat d'Alacant. Aquest homenatge es va celebrar durant el lliurament del premi a la millor tesi doctoral en l'àmbit de l'Electroquímica que porta el seu nom i que atorga el Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química. En aquest acte, el professor Juan Miguel Feliu va glossar la figura de l'homenatjat.

• Clausura

Clausura de la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la RSEQ

El vicerector d'Estudis i Formació de la Universitat d'Alacant va presidir l'acte de clausura de la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química celebrada a Alacant del 17 al 20 de juliol de 2016 en el campus de Sant Vicent del Raspeig.

• Premi Nacho

Lliurament dels premis als millors pòsters de la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la RSEQ

Ignacio Sant Joan Moltó, membre de l'Institut d'Electroquímica de la Universitat d'Alacant, va ser guardonat amb un dels premis als millors pòsters presentats en la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química celebrada en la Universitat d'Alacant del 17 al 20 de juliol de 2016.

• Dimarts, 19
  • Logo reunió d'Electroquímica

Inauguració de la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la RSEQ

El Rector de la Universitat d'Alacant inaugura la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química.

Defensa de tesi doctoral

Es comunica que l'acte de defensa de la tesi doctoral de Rosa María Arán Ais el títol de la qual és "Interfacial reactivity: model surfaces and tailored shape-controlled nanocatalysts" serà el dia divendres 22 de juliol de 2016 a les 11:00 en Saló de Grau de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Defensa de tesi doctoral

Es comunica que l'acte de defensa de la tesi doctoral d'Ariadna Brotons Cuevas el títol de la qual és "Aproximación a la determinación electroquímica del grado de metilación del ADN" serà el dia dijous 21 de juliol de 2016 a les 11:30 en Sala de Graus Rector Martín Mateo de la Facultat de Dret.

• Dilluns, 18

Conferència de Beatriz Roldan Cuenya

Dijous que ve, dia 21 de juliol tindrà lloc la conferència "In situ and operant characterization of model nanostructured electrocatalysts with tunable activity and selectivity" impartida per Dra. Beatriz Roldan Cuenya.

La conferència se celebrarà a les 16:30 hores en l'aula CI/0001 de la Fase II de Ciències.

Acte d'homenatge al Professor Antonio Aldaz

Dimecres 20 de juliol a les 13h40, a l'Aulari II de la Universitat d'Alacant, i en el marc de l'acte de clausura de la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química, es celecbrarà el lliurament de l'I Premi "Antonio Aldaz" a la millor tesi doctoral en l'àmbit de l'Electroquímica. Aquest acte servirà d'homenatge al recentment mort Professor Antonio Aldaz, membre i fundador de l'Institut Universitari d'Electroquímica de la Universitat d'Alacant.

• Divendres, 15
  • Logo reunió d'Electroquímica

Entre els dies 17 i 20 de juliol de 2016 se celebrarà, en l'Aulari II de la Universitat d'Alacant, la XXXVII Reunió del Grup d'Electroquímica de la Reial Societat Espanyola de Química, organitzada per un grup d'investigadors de l'Institut Universitari d'Electroquímica en col·laboració amb investigadors pertanyents a altres departaments de la Universitat.

Programes resumit i detallat de la Reunió    Nota de premsa

• Dilluns, 11

Convocatòria personal col·laborador junior I-PI 46-16

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per la qual s'ofereix per a cobrir amb contracte temporal una plaça de personal col·laborador junior per al projecte: "Electroquímica de óxidos tenarios aplicada a la conversión y acumulación de energía" de l'Institut Universitari d'Electroquímica.

Finalització termini presentació d'instàncies: 20 de juliol de 2016

Defensa de tesi doctoral

Es comunica que l'acte de defensa de la tesi doctoral de Juan Víctor Perales Rondón el títol de la qual és "Electrocatalytic studies of formic acid oxidation on Pt model surfaces" serà el dia dijous 14 de juliol de 2016 a les 11:00 en Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres.