ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Juny, 2013

Notícies publicades en Juny, 2013
  • Dimarts, 11

PROCÉS DE PRESELECCIÓ PER A COBRIR AMB CONTRACTE TEMPORAL

La Universitat d'Alacant convoca procés de preselecció per a cobrir amb contracte temporal, una plaça per a col·laborar en els diferents projectes que desenvolupen els grups de recerca de "Electroquímica de superfícies" i "Electroquímica aplicada i Electrocatálisis", de l'Institut Universiari d'Electroquímica. (Para més informació punxar en el títol de la notícia)

• Dilluns, 10
  • Lectura Tesi Alfonso

Lectura tesi doctoral d'Alfonso Sáez Fernández

Dijous passat 06 de Juny es va procedir a la defensa de la tesi doctoral  "Electròlit Sòlid Polimèric: des de les Piles de Combustible a l'Electrosíntesis Orgànica" per part d'Alfonso Sáez Fernández dins del programa de doctorat interuniversitari "Electroquímica. Ciència i Tecnologia" coordinat per aquest Institut. La tesi ha sigut dirigida pel professor Vicente Montiel Leguey. A la foto es pot veure al nou doctor juntament amb els membres del tribunal, el director de la tesi i amb membres de l'equip de recerca (per a veure la foto ampliada punxar en el títol de la notícia)

• Dilluns, 3

Premi Sigma Aldrich a Joves Investigadors de la RSEQ 2013

El Dr. José Solla Gullón, membre de l'Institut Universitari d'Electroquímica, ha sigut guardonat amb el Premi Sigma-Aldrich a Joves Investigadors de la Reial Societat Espanyola de Química en la seua convocatòria 2013 (per a veure l'acta de la comissió punxar en el títol de la notícia).

El lliurament del premi es realitzarà durant el X Simposi d'Investigadors Joves de la Reial Societat Espanyola de Química - Sigma Aldrich que enguany tindrà lloc entre el 6 i el 9 de novembre a Madrid.