Currículum Vitae Juan Manuel Pérez Martínez

Foto Juan Manuel Pérez Martínez

Curriculum breu

Pérez Martínez, Juan Manuel

Situació laboral actual: Catedràtic Universitat, Departament de Química Física, en la Universitat d'Alacant

Activitat investigadora: És autor de més de 60 publicacions internacionals, així com d'altres ponències en congressos. El seu camp de treball és el de l'aplicació de tècniques espectroscòpiques in situ (ANAR: EMIRS, SNIFTIRS… i Raman: SERS) a l'estudi de la interfase elèctrode/dissolució. Ha participat en set projectes d'investigació trianuals relacionats amb l'Electrocatàlisi (materials nano- i macro estructurats), subvencionats per la Comissió Assessora d'Investigació Científica i Tècnica, la Direcció General d'Investigació Científica i Tècnica i el Pla Nacional d'Investigació Científica, Desenvolupament i Innovació Tecnològica (R+D+I), respectivament. Ha codirigit el disseny del Parc Científic de la Universitat d'Alacant, i ha participat i presentat ponències en congressos internacionals.

Participació en Comitès Externs d'Avaluació Institucional de la Qualitat de les Universitats: President del CEE per a la Titulació de Química, de la Facultat de Químiques de la Universitat de Sevilla (Novembre de 1999).

Càrrecs exercits: secretari i degà de la Facultat de Ciències, secretari general, vicerector d'Investigació i rector en funcions de la Universitat d'Alacant, vocal del Consell d'Administració de València Parc Tecnològic i vocal del Consell Interuniversitari de la Comunitat Valenciana.