Currículum vitae Enrique Herrero Rodríguez

Foto Enrique Herrero Rodríguez

Curriculum breu

Enrique Herrero Rodríguez, Catedràtic d'Universitat del Departament de Química Física de la Universitat d'Alacant. Llicenciat en CC. Químiques en 1990 per la Universitat d'Alacant i Doctor en CC. Químiques per la mateixa universitat en 1995. Autor de més de 150 publicacions en revistes internacionals i llibres (J. Am. Chem. Soc, Ang. Chem, Electrochim. Acta, J. Electroanal. Chem, J. Phys. Chem. C, PCCP..) i ha impartit de més de 30 conferències.

La línia de recerca principal és Electroquímica de Superfícies i Electrocatàlisi.

Dins d'aquesta línia de recerca els treballs es poden dividir en diverses temàtiques:

• Caracterització de superfícies monocristalines de metalls nobles, modificades o no, per la presència de monocapes atòmiques.
  • Activitat electrocatalítica en reaccions model. Oxidació de CO, àcid fòrmic, metanol, reducció d'O2, CO2 ...
  • Efecte de l'estructura superficial de les nanopartícules en el seu comportament electroquímic.

La relació completa de publicacions es pot trobar en el següent enllaç

És membre de la ISE (International Society of Electrochemistry) i representant regional d'Espanya. Membre del comitè editorial de les revistes Electroquímica Acta i Electrocatalysis. Ha participat en els comitès organitzadors i científics de congressos organitzats per la ISE.